11 Şubat 2014 Salı

Roaccutane 7.gün

Arkadaşlar bugün 7.günüm burnumun yanında ve gözümün hemen altında olan aktif sivilce elim dokunduğu için azcık zedelendi ama o kadarcık dokunmamak için kendimi çok kastım ve dokunmadım bakalım ilerleyen günlerde nasıl bi şekil alıcak...
Ayrıca dudaklarım kurumaya ve gerginleştirdikçe çatlamaya başladı :( şuan için kan yok dudaklarımda ama hissedebiliyorum yakın zamanda kanamasıda olacak dudaklarımın :( galiba ben kusma dönemini biraz yoğun yaşıyorum bu yüzden tüm etkiler erkenden belirmeye başladı yada tamamen psikolojik olarak öyle hissediyorum her neyse arkadaşlar sonuç olarak bu yeni günde dudaklarımın çatlaması dışında yeni hiç bir şey yok soyulmalar vs. aynen devam ediyor :) ayrıca bu soyulmalar duştan çıktıktan sonra dahada belirgin bir hal alıyor ve ve son olarak güneşe çıkarken güneş ışınlarından koruyucu kremi sürmeyi unutmayın arkadaşlar görüşmek üzre sorularınız olursa yorum olarak belirtebilirsiniz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda kırıcı ve incitici kelimeler kullanmayınız. Anlayışınız için teşekkür ederim :)